אהלן! אני רן סגל, ואני מעצב. אני מאמין באנשים, עיצוב וחשיבה יצירתית ואני מאמין שאם נעבוד לייצר מותגים טובים יותר, התוצאה תהיה עולם טוב יותר. אנחנו חיים בתקופה מרתקת בה הטכנולוגיה והדרך בה אנשים משתמשים בה משנה את העולם מבחינה פוליטית וכלכלית, ואני מאמין שעלינו להיות מובילי השינוי בעולם כזה, ולא לנסות ולהציל את העולם הישן. המון מהדברים שלמדנו לחשוב על מותגים, שיווק וצרכנות בכלל כבר לא רלוונטים, או עומדים להיות לא רלוונטים תוך כמה שנים, והתפקיד שלי כמעצב הוא לנסות ולדמיין את העתיד ואת מקום המותג בו.

פתחתי את הבלוג כשעבדתי במשרד מיתוג (ומכאן השם), והייתי כותב בעיקר על מיתוג. היום תחומי העניין שלי רחבים יותר ואני כותב על הרבה יותר נושאים בינהם חווית משתמש, סטארטאפים, העתיד, פיתוח אישי וכמובן עיצוב ומיתוג. אתם מוזמנים לקרוא את המניפסט של הבלוג.

אני מיסד שותף בסוג חדש של בית ספר שנקרא nuSchool, ולפעמים אני עוזר לסטארטאפים עם עיצוב מוצר, מיתוג ואסטרטגיה. פעם עבדתי כמעצב מוצר בסטארטאפ Any.Do ולפני כן עבדתי במשרד המיתוג OPEN.total brand experience, ואפילו לפני זה עבדתי כמעצב במשרד הפרסום McCann Erickson. אני בוגר שנקר במחלקה לתקשורת חזותית.

 

IMG_4836* Photo by Ignacy Matuszewski, courtesy of RISK