כשהתחילו לעלות בי המחשבות לכתוב בלוג, מייד תקף אותי הצד הביקורתי שלי ודרש: “מי צריך עוד בלוג?”, “את מי זה בכלל מעניין?”, “למי אכפת מה אתה חושב?” ועוד כאלה וכאלה, שעודדו אותי להמשיך לרבוץ על הספה ולהמשיך לראות משפחה מודרנית. בפוסט הראשון הזה, אני אנסה להסביר מה המטרת הבלוג מבחינתי, ובמה אני מאמין.

כל מי שמכיר אותי, ובעיקר זוגתי היפה נועה שסובלת מזה הכי הרבה, יודע שאני מעין זהבי עצבני של מותגים. אני לא יכול לשתוק כשאני רואה משהו שמעצבן אותי, ואני נהייה עצבני כשאני רואה מותגים שעושים עבודה גרועה. כשאני אומר עבודה גרועה, אני לא מתכוון שהלוגו שלהם גרוע (אם כי כמו כל מעצב, גם אני מתעצבן אם הלוגו לא נראה טוב), אני מתכוון מותגים שתקועים בתפיסה מיושנת כלפי מיתוג, שמזלזלים בלקוחות ושלא מבינים את העולם שאנחנו חיים בו.

אני מאמין, שבעולם שבו אנחנו חיים, עולם שבו אנשים מגדירים את הזהות שלהם באמצעות מותגים (בין אם המותג הוא מוצר צריכה או רעיון פוליטי) יש מקום למותגים להיות כוח חיובי ביצירת עולם טוב יותר. איך עושים את זה? איך מותג מייצר שינוי חיובי בעולם? את זה אני אנסה לפרט בבלוג.

אם כך, למניפסט שלי / של הבלוג:

  1. תמיד להיות כנה. להגיד מה אני חושב באמת. לתת קרדיט כשצריך. להודות שאני לא יודע הכל.
  2. לערער את הססטוס-קוו. אם הכל היה מושלם לא הייתי צריך לכתוב את הבלוג הזה. נכון אנחנו רגילים לעשות משהו בדרך מסויימת. אבל אם יש דרך טובה יותר, צריך לשנות כיוון.
  3.  לחלוק ידע. אמנם אני לא יודע הכל, אבל מה שלמדתי, אני חולק איתכם. בחינם.
  4. להשתפר. תמיד יש לי עוד מה ללמוד, ואני אשמח לקבל ביקורת. כמו שאני נותן ביקורת, אני אנסה להציע דרכים לאחרים איך להשתפר.

מקווה שתרוויחו משהו מהבלוג הזה. אם כן ואם לא, אני אשמח לדבר על זה.

קרדיט תמונה - His France Revolution Oath Of Tennis Court 20Th June 1789, מתוך מאגר LIFE בחסות גוגל.